فراخوان عمومي عضويت در گروه تئاتر انديشه ي شهرستان شوش
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

فراخوان عمومي عضويت در گروه تئاتر انديشهانديشه

وابسته به انجمن هنرهاي نمايشي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شوش

گروه تئاتر انديشه بنا به تقاضاي بسياري از دوستان و علاقه مندان به هنرهاي نمايشي براي آغاز مجدد فعاليت و توليد نمايش صحنه اي و خياباني  ، در نظر دارد به عضوگيري بازيگران ـ كارگردانان ـ عوامل فني و ...مستعد نمايد .

لذا كساني كه تمايل به عضويت در اين گروه هستند مي بايست در كارنامه ي هنري خود حداقل در سه نمايش صحنه اي و يا خياباني اجراي عمومي داشته و يا يكبار در جشنواره هاي استاني ـ منطقه اي ـ ملي و يا بين المللي به عنوان بازيگر ـ كارگردان و يا عوامل فني فعاليت داشته باشند .

داوطلباني كه در امور تشكيلاتي تئاتر واقف و يا در زمينه هاي : نمايشنامه نويسي ـ كارگرداني ـ بازيگري طراحي صحنه ـ موسيقي ـ گريم ـ طراحي و اجراي نور ـ منشي صحنه ـ مشاورهنري و ... داراي تجربه و يا تحصيلات آكادميك باشند در اولويت قرار خواهند گرفت .

ضمنا عضوگيري از روز شننبه 27 مهر 1392 آغاز و تا دوشنبه 13 آبان 1392 ادامه خواهد خواهد داشت .

واجدين شرايط مي توانند به طور حضوري در روزهاي هفته ( به استثناي روزهاي تعطيل )  به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش ـ واحد هنري ، واقع در تقاطع بلوار مدرس غربي و خيابان آزادي در وقت اداري  مراجعه نموده و يا به صورت غير حضوري از طريق ايميل به آدرس : abbaskaram@yahoo.com مشخصات و بيوگرافي خود را ارسال نمايند .

لازم به توضيح است كه :

اعضاي پذيرش شده پس از عضويت و حضور در عرضه ي هنرهاي نمايبشي مي بايست علاوه بر ارائه ي مدارك مورد نياز به هيئت مديره ي گروه تئاتر انديشه ... در انجمن هنرهاي نمايشي به مديريت آقاي رضا طاهري شوشي نيز تشكيل پرونده دهند .

روابط عمومي گروه تئاتر انديشه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 8:23 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه